Op naar Azië en Australië! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Larissa & Fiona - WaarBenJij.nu Op naar Azië en Australië! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Larissa & Fiona - WaarBenJij.nu

Op naar Azië en Australië!

Door: Larissa

Blijf op de hoogte en volg Larissa & Fiona

14 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Lieve familie, vriendjes, vriendinnetjes en collega's,

De ontmoeting tussen Fioon en mij eind augustus in Gran Canaria heeft al na enkele dagen geleid tot een waanzinnig idee: samen een mooie en vooral verre reis gaan maken! Na een periode van vele voorbereidingen, bezoekjes, heen en weer gebel en mailcontact is het voor elkaar.

En nu...nu is het is bijna zover! Zoals vrijwel iedereen al weet reizen Fiona en ik woensdag 15 januari voor een kleine 3 maanden af naar Azië en Australië. We zijn zo creatief geweest om een geheel eigen reisplan te maken. Globaal op een rijtje: Myanmar, Bangkok, Laos, Taiwan, Sydney, Melbourne en Thailand. In Thailand zijn we van plan om wat verschillende eilanden mee te pakken en van een hoop feestgebruis te genieten op de wereldwijd bekende Full Moon Party.

Via deze weg kunnen jullie onze reisavonturen toch enigszins volgen en wij zullen proberen om de paar dagen een update van onze reis op deze website te plaatsen.

De backpacks zijn gepakt, visa, paspoorten en vele pillen liggen klaar.
Kortom, we are soooo ready en hebben er ontzettend veel zin in!
We gaan jullie op de hoogte houden en zien jullie weer terug in april! :)

Liefs,
Fiona & Larissa

• 14 Januari 2014 - 07:41

Suus:

Helemaal Top Grietje! Zet hem op en geniet!!!
    Ik denk aan je/jullie en kijk uit naar de reisverslagen!

Liefs Suus!

• 14 Januari 2014 - 07:43

Erwin, Deborah & Luca:

Lieve Laris,

Jullie zijn nog niet eens vertrokken, maar we missen je nu al!
    We zullen jullie heel veel volgen op Waarbenjenu. We zijn benieuwd naar de verhalen en kijken ernaar uit.
    Via Whatsapp/mail zullen wij jou op de hoogte houden van ons leventje hier.
    Nou, dan rest ons alleen nog maar jullie heel veel plezier en een heeeeeele goede en veilige reis te wensen!!!

Heel veel liefs, dikke kus & knuffels van ons, en 1 extra van jouw neefje Luca xx

• 15 Januari 2014 - 09:53

Boefje:

Hee lief!

Wat leuk om jullie te kunnen volgen via deze site!! Ik hoop dat er vele mooie avonturen op komen te staan, maar daar ga ik vanuit! Geniet!!

Liefs,

Charlotte