Op naar Azië en Australië! - Reisverslagen van Larissa & Fiona - WaarBenJij.nu Op naar Azië en Australië! - Reisverslagen van Larissa & Fiona - WaarBenJij.nu

Op naar Azië en Australië!

Lieve familie, vriendjes, vriendinnetjes en collega's,

De ontmoeting tussen Fioon en mij eind augustus in Gran Canaria heeft al na enkele dagen geleid tot een waanzinnig idee: samen een mooie en vooral verre reis gaan maken! Na een periode van vele voorbereidingen, bezoekjes, heen en weer gebel en mailcontact is het voor elkaar.

En nu...nu is het is bijna zover! Zoals vrijwel iedereen al weet reizen Fiona en ik woensdag 15 januari voor een kleine 3 maanden af naar Azië en Australië. We zijn zo creatief geweest om een geheel eigen reisplan te maken. Globaal op een rijtje: Myanmar, Bangkok, Laos, Taiwan, Sydney, Melbourne en Thailand. In Thailand zijn we van plan om wat verschillende eilanden mee te pakken en van een hoop feestgebruis te genieten op de wereldwijd bekende Full Moon Party.

Via deze weg kunnen jullie onze reisavonturen toch enigszins volgen en wij zullen proberen om de paar dagen een update van onze reis op deze website te plaatsen.

De backpacks zijn gepakt, visa, paspoorten en vele pillen liggen klaar.
Kortom, we are soooo ready en hebben er ontzettend veel zin in!
We gaan jullie op de hoogte houden en zien jullie weer terug in april! :)